Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Selasa, 29 November 2016

PENGENALAN PELABURAN ASB

Assalamualaikum..Nama saya Fathuddin. Seorang guru di SK Taman Bukit Indah. Sekian lama menyepi daripada membuat penulisan dalam page ni kerana kesibukan kerja dan menguruskan rumah tangga.

Alhamdulillah 2 tahun bekerja. Apa yang saya telah perolehi lebih daripada mencukupi. Sebelum mula bekerja sehingga sekarang hidup saya sentiasa diberi motivasi oleh ibu bapa saya yang sangat memperjuangkan pelaburan dalam hartanah dan ASB.

Kalau dulu saya selalu share dlm pg ni tentang aktiviti yang saya lakukan bersama anak murid. Tapi mulai hari ini, saya akan share kepada anda pengunjung fath2din.blogspot mengenai BAGAIMANA CARA MENGGANDAKAN WANG SIMPANAN MELALUI ASB. 

Saya rasa rugi jika ilmu yang saya perolehi hasil daripada kursus dan seminar berkaitan hartanah dan ASB yang telah saya hadiri tidak dikongsikan bersama anda semua.

Nantikan entry saya selepas ini. Saya akan share satu persatu ilmu yang saya telah perolehi daripada seminar hartanah dan ASB Genius.


Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari