Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Rabu, 9 Oktober 2013

Background laptop

Salam..
Tak sabar menanti hari esok. Jadi, masa terluang ni saya buat something ni utk wat background laptop..No picture anymore, just a nasyid lyric with blog link. These all original made yaa..No copying from somewhere or google search. Cantik tgk colour ni bertukar2 dalam 5 minit kat screen background laptop..
background 1

background 2

background 3

background 4

background 5

background 6


p/s : bg sape2 yg nk copy pic tu, buang la link blog tu guna adobe photoshop..Nantikan serabut bila duk tgk link tu kan :P
Kadang2 bila kita dengar lagu, kita just rasa suka macam tu je kan. Tapi, kadang2 sesetengah lagu tu sangat menyentuh jiwa bila lirik tu menggambarkan keadaan kita pada saat tersebut.

Kita pernah mendengarkan “Orang yang sihat mempunyai beribu keinginan, orang yang sakit hanya punya satu keinginan”.. Perlu kita ingat kerana beribu keinginan inilah yang membuatkan ramai manusia tunduk kepada dunia.  
Dalam hidup, kita tak akan selalu mendapatkan apa yang paling kita inginkan, terkadang kita hanya mendapat pelajaran daripada apa yang kita inginkan..
Begitulah kehidupan..Saat kita menasihati rakan, kita mampu mengeluarkan beribu cadangan..Tetapi sangat sukar membuat keputusan untuk diri ketika dalam persimpangan..Aku hanya mohon pada Tuhan sekalian alam, agar permudahkan segala urusan..

fath2din

“Ketika anda tulus mencinta, tak akan pernah ada kata menyerah. Meski pikiran ingin berputus asa, namun hati tetap ingin mencoba


mfbi14

 10/10/13



Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari