Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Khamis, 24 Oktober 2013

Peperiksaan Akhir Semester 6

Assalamulaikum..
InsyaAllah minggu depan Peperiksaan Akhir semester bermula..
Sedar tak sedar semester 6 sudah menghampiri penghujungnya..
Dengan kata lain tahun depan dah jadi Final Year bg saya di IPG KDRI tercinta ni J ..
Semoga Allah swt permudahkan segala urusan untuk menghadapi peperiksaan nanti..

Alhamdulillah setelah lama menghabiskan masa dengan keluarga di rumah, semalam saya dah selamat sampai di IPG utk fokus kepada peperiksaan plak..Bukan bermakna duk kat umah xleh study, tp suasana pembelajaran tu kurang wujud..huu..bg sape yg rajin tuu proceed lah study kat umah sbb kat umah mkn free, dpt borak2 ngan family.. 
Tapi saya ni ssh ckit nk disiplinkan diri kat umah..Almaklum dengan makanan yang x kehabisan dalam petis sejuk, tv dengan pelbagai channel, internet, laptop, movie2, jemur kain n masak nasi (sbb umi kerja), n tolong2 ayah ckit.. xkan duk umah saja2, mesti tolong ringankan kerja parent..Bila malam plak, rasa mcm x selesa nk study sorang2 dalam bilik sedangkan abah n umi duk kat ruang tamu, huu .. Apapun, I really love all ~

Kat IPG pun ada jugak internet n laptop, tapi bila tgk romet fokus dengan bukunya, secara automatiknya kita pun tergerak untuk membaca juga..
Itu semua perancangan..sebabnya, masa nk mai IPG hari tu, kepala dah rasa pening2..Sesampai je kat sini, suhu badan terus naik dan batuk2..Apakah ini demam sbb tinggalkan umah atau Demam nak Exam..Atau Allah swt ingin menghapuskan dosa2 kecil yang saya buat sebelum ni..Ya Allah sesungguhkan aku banyak melakukan dosa dan menzalimi diriku sendiri..Ampunkan dosaku, dosa ibu bapaku, guru2 ku, sahabatku dan muslimin dan muslimat yang masih hidup atau yang telah kembali ke rahmatullah..

Xpelah semua ni ujian utk saya..Kat sini saya nak ucapkan selamat menempuh ujian akhir semester kpd rakan-rakan IPG KDRI dan semua kawan2 IPG se-malaysia..Saya minta maaf silap seandainya ada kesalahan dalam tingkah laku atau penulisan yang mendatangkan rasa tidak selesa anda semua.. Bittaufiq wannajah fil imtihan ~



Akhir kata,

"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."

mfbi14


2 ulasan:

Unknown berkata...

Moga cepat sembuh..^^

fath2din berkata...

insyaAllah..Amin ^.^

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari