Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Khamis, 17 Oktober 2013

Assalamulaikum..

Bersyukur kepada Allah swt kerana masih memberi kesempatan kepada kita untuk bernafas di atas muka bumi ini..Seterusnya dapat melakukan amal ibadat kepadaNya sebagai bekalan di hari akhirat nanti..

AidilAdha..

Xde apa sangat nak diceritakan, seperti biasa hari pertama kumpul semua family yg ada, lepas tu konvoi ramai2 pulang ke kampung halaman..Seperti biasa, ahli keluarga tetap tak mencukupi sbb lumrah bila ramai kakak2 yg dah kahwin..huu..Bagi sape yang belum ada abang ipar atau kakak ipar, korang ada rasa juga lah nanti..


Hari Raya Ke-2
Gambar sembelih lembu..abg n kakak yang join korban tahun ni..jd sy ni hanya jadi penolong je lah..tolong pegang kaki lembu, bahagi daging, tolong tgk org basuh perut lembu, tolong amik gambar, ‘tolong hangatkan suasana J ‘ , ...

Allahuakbar..


Bawa anak saudara kat kwsn sembelih lembu


Hari Raya Ke-3
Xde dah sembelih lembu kat taman sy, skrg ni sembelih ayam plak.. Then, 23 ekor ayam td buat BBQ untuk jamuan anak muda dan ahli surau di Taman Bakti Mesra..InsyaAllah di Taman Mesra ni orangnya mesra2, baik budi bahasa dan cantik2 belaka..Alhamdulillah ada sahabat yg baik2 buat kerja sama2, mkn sama2, simpan sama2..Jiran mesra alam..”Sebab tu lah kan kalau kita nak memilih tempat tinggal, faktor jiran tetangga sangat penting untuk menentukan kehidupan mesra”..



Sampai di sini je lah..Xtau dah nk mengarut bende kat sini..Kalau post di facebook nanti orang kata nk menunujuk laa,, koya laa..Jadi Gue post kat sini,,xda sape nk marah kan, Gue punya wallm suka hati la nak post ape pun kan, selagi ia tidak berlanggar dengan syariat..

Akhir kata ,

“Jangan membenci mereka yang mengatakan hal buruk tuk menjatuhkanmu, karena merekalah yang buatmu semakin kuat setiap hari”

  

5 ulasan:

Unknown berkata...

comel anak sedar yg buat peace tu..hee

fath2din berkata...

Comel :) ..tp ssh nk rapat dgn orang yg dia x kenal..ngan pak saudara dia je blh peluk2 gtu..hee

Unknown berkata...

oo..untungla..hehe
blh tau nama dia? =)

fath2din berkata...

Amani Huda..hitam manis :)

Unknown berkata...

comel nama..kirim salam kat dia..:)

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari