Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Khamis, 26 Januari 2012

Cuti Raya Cina

Vaucer 1 Malaysia 


Walaupun ada segelintir yang cakap Vaucer satu Malaysia tu adalah satu usaha kerajaan untuk maraih undi rakyat Malaysia kepada mereka..


Tapi ape pun persepsi, terlaksananya Vaucer tu ade la akan terjadi baik buruknya..Yang kurang menyenangkan adalah pekerja-pekerja Petronas, Abg Ipar sy kata tahun ni adalah banus paling rendah dia dapat sapanjang bekerja di sana..


Tapi yang kelebihannya adalah kepada pelajar2 dan penjual buku.. Kepada pelajar, time ni la diorang boleh belanja adik2 g borong buku, sbb dpt vaucer punya pasal..kalau lah kerajaan bg dalam bentuk wang ringgit, confirm org x beli buku.. :) .. Jadi hari. faedah vaucer tu dpt la jgk abg yg merasanya bila adik dah xtau nk beli ape bende ngan Vaucer dia dpt tu..he2


Kelebihannya ialah kepada Penjual2 buku..tgk lah mcm mana suasana kemeriahan kedai buku dengan pelajar2 dan ibu bapa..







Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari