Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Rabu, 24 Oktober 2012

Salam Eidul Adha

Tinggal beberapa minit lagi dah nak memasuki hari khamis..
InsyaAllah esk 9 Zulhijjah ummat islam akan wuquf di padang arafah..

"Puasa Hari Arafah menghapuskan dosa setahun sebelumnya dan dosa setahun kemudiannya" Hadis Riwayat Muslim..




Selamat Hari Raya Aidil Adha Semua..




EXAM MOOD instead of RaYa

Hari ni dah penghujung bagi hari rabu..
Esk dah hari khamis..
Jumaat Raya..
Sabtu pagi tidur2 kejap..
Sabtu tgh hari dah start merempit ke Terengganu..
Sabtu malam..letih drive..so, tdr awal..
Ahad free..if i use my time wisely without be disturbing by antthing else..how long it could be??????
3 hours? 4 hours? 12 hours?
Isnin dah start final exam PJM3110..8 bab
adoi laa..Sabtu nanti mesti fokus utk PJ dah..
sempat habis kot 2 hari semua tu..kalo x, mmg bertaruh dgn soalan spot je lah

ape bende entah aku tulis ni?????
just nk hilangkan mengantuk mata..
start buka buku je mengantuk terus..
haishhhhhh...

Tuhan..tolonglah aku,
Aku insan lemah,,
Lagi x bermaya,,
Kuatkan semangatku,,
Menempuh ujian dunia,,
Yang menghampiri masa,,

Tuhan tolonglah aku,,
Aku x tahu,,
Kenapa dengan aku,,
fikiran bercelaru,,
Otak jadi kelu,,
Tindakanku jadi Buntu,,
Xtahu mana nk tuju,,

Tuhan tolonglah aku,,
tabahkan semangatku,,
kuatkan imanku,,
..
 :)


Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari