Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Sabtu, 15 Februari 2014

minggu 4

Assalamualaikum..
Esk bermula minggu ke-4 praktikum..Semoga segalanya berjalan lancar..


Perhimpunan esk adalah perasmian “English Week” . Jadi kami dah membuat persediaan minggu lepas untuk program yang akan dilancarkan sepanjang minggu ni. Antaranya adalah menyediakan English Board “A Word A Day”.
simple jer..Asalkan berguna utk murid :)

        Begini lah kerja guru. Kita bukan sahaja ke sekolah untuk mengajar dalam bilik darjah. Kerja kita merangkumi kerja2 pengkeranian, hiasan, plan maker, doktor, posman, pelakon dan segalanya. Semoga Allah datangkan ikhlas dalam usahaku mendidik anak bangsa untuk menjadi insan berguna. Baik dari segi pencapaian akademik, terbina sahsiah diri dan agama.
_ _ _ _  _

        Rindunya rasa nak balik umah..Semoga minggu depan Allah swt berikan kelapangan waktu untuk pulang ke rumah. Amin.. Cukup dulu utk catatan minggu ni. Kalau diikutkan banyak yang hendak dikongsikan. Namun batasan waktu tak membenarkan utk bercerita panjang.



Waktu akan terasa lambat bagi mereka yang menunggu, terlalu panjang bagi yang gelisah, dan terlalu pendek bagi yang bahagia. Namun Waktu adalah keabadian bagi yang mereka mampu bersyukur



Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari