Senarai Blog Saya

welcome

"Carilah seseorang yang bisa membuatkan kamu tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yg suram. Akan tiba satu ketika didalam kehidupan apabila kamu teramat rindukan seseorang sehingga kamu ingin menggapainya dari mimpi dan memeluknya dengan sebenar.".

assalamualaikum

Photobucket

menu

Home About me Picture Video Facebook

Isnin, 20 Januari 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum..

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah kerana masih memberi keizinan kepada saya untuk terus bernafas di atas muka bumi ini..Semoga umur yang panjang ini dapat digunakan untuk memberi manafaat kepada agama, diri, keluarga, masyarakat dan negara. Walaupun masih banyak tugasan yang belum disiapkan. Tapi tangan terasa gatal jg nak menaip kat sini.

19 Januari 2014 . Perhimpinan pagi ni merupakan catatan sejarah manis terakhir untuk terima Sijil Anugerah di IPG KDRI 2014. Walaupun PMG tidak setinggi orang lain. Tapi, bersyukur sangat masih berpeluang naik ke pentas untuk menerima penghargaan ini..



         Perhimpunan mingguan hari ni menggabungkan 3 majlis dalam satu waktu. Majlis Persaraan Pensyarah, Majlis Penyampaian Sijil Anugerah Pengarah, Majlis Penamaan Calon bagi Pilihan Raya Kampus 2014.

Semoga calon2 yang bertanding dalam Pilihan Raya Kampus 2014 dapat mematuhi etika ketika berkempen. Berkempenlah secara sihat tanpa menyentuh sensitiviti mana2 kaum dan bangsa serta menjatuhkan kredibiliti calon lain. Ingat, kemenangan yang diperolehi nanti adalah amanah yang telah diberikan kepada anda. Walaupun saya ada calon2 pilihan hati, tapi kerana tugas dan amanah saya tidak dapat menjelmakan sekongan secara terbuka kepada anda sepanjang minggu PRK 2014 ni..Saya hanya mampu berdoa, semoga niat murni anda utk berkhidmat kepada warga IPG KDRI sebagai JPP 2014/2015 dapat dirialisasikan.

Kepada semua calon. Saya berjanji akan melaksanakan tugas sebaik mungkin sebagai Naib Pengerusi JPRK 2014 yang merangkap ketua kepada Guru Pelatih dalam JPRK 2014. Amanah yang diberikan ini saya tidak akan persiakan. InsyaAllah AJK dan MT yang bergerak dibawah saya juga telah dipilih dari kalangan mereka yang amanah dan dari orang yang hebat2. InsyaAllah PRK 14 ini BERSIH, TULUS, MURNI, SUCI..

Saya tahu ramai yang meluahkan rasa tidak puas hati pada beberapa perkara terhadap JPRK kali ni..InsyaAllah kami akan perbaiki kekurangan dan dimurnikan bagi memudahkan JPRK sesi berikutnya..Ada selebihnya komen yang kurang membina tu saya anggap sebagai cubaan kepada kami utk melatih tahap kesabaran dalam mengelola sesuatu program. Berbekalkan pengalaman sebagai ahli JPP 2010/2011 dulu..Alhamdulillah saya sudah biasa dengan situasi begini. :)

Apapun..Ingat 23 Januari  2014 nanti hari mengundi..Pakat turun semua untuk membuang undi..Semoga Allah permudahkan segala urusan..Amin..

"Berfikir secara rasional tanpa dipengaruhi oleh naluri atau emosi merupakan satu cara menyelesaikan masalah yg paling berkesan."

mfbi14

 19 Januari 2014
 10.35 pm

Tiada ulasan:

Well done

Well done
Satu hati satu matlamat

Cari Blog Ini

Kata Jejari